  • Data: 2006-05-22 08:41:18
    Temat: Re: NIP-UE - ile to kosztuje i z czym sie to je?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 May 2006, STACHUrka wrote:

    > A pytanie jest czy ONI czyli US nic mi nie zrobia a to ze zap[lace wiecej

    :)

    > podatku to juz moja wolna wola takiego zakazu chyba nie ma, wiem ze jak za
    > malo to odsetki i kary etc. a co jak zaplace za duzo?

    Teoretycznie US może w niektórych przypadkach wydać decyzję o nadpłacie
    (a tym samym zwrocie części podatku).
    Ale jak przepis stanowi że "podatnik ma prawo" (a przepis o odliczaniu
    VAT tak stanowi) to znaczy że tylko jak chce skorzystać z tego prawa
    (przymusu nie ma) to obniża podatek.
    IMO nie stanie się nic.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd