  • Data: 2006-08-16 19:09:40
    Temat: Re: NIP-3 osobisty rachunek bankowy a podstawa prawna
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na mój gust co do "właściciela" masz kawałek racji, a nie tylko
    > minister
    > powinien odpowiedzieć za nieprzestrzeganie ustawy o języku polskim.
    > "Adres miejsca zamieszkania"... o żesz ty.
    > I tak jest w ustawie o zasadach ewidencji podatników!
    > Wrrrr.... a myslałem że tylko z matematyki nie trzeba zdawać matury
    > :>

    [ciach]

    Dziękuję za konkrety. Może jeszcze pomarudzę im pisemnie (chociaż
    teściowa podpisuje, więc nie wiem, czy przejdzie :-) ), ale - jak
    wspomniałem w odpowiedzi do innego posta - zakładam eMax plus w mBanku
    wspólny z teściową. Nie wiem, czy i kiedy będzie potrzebny, poza tym, że
    posłuży mi do wybrnięcia z sytuacji po swojemu. A może w przyszłości
    teściowa da się namówić na przekazanie 1% podatku na organizację pożytku
    publicznego, albo przy okazji jakiejś darowizny kultowo-religijnej
    weźmie jej potwierdzenie. Albo wygra w totolotka :-) Wtedy eMax plus się
    rzeczywiście przyda :-)

    Swoją drogą ku...two kwitnie w kraju, skoro
    siedemdziesięcioparoletnią osobę państwo oskubuje z jej pieniędzy na
    opłaty manipulacyjne, a minister z pensją miesięczną wyższą od jej
    rocznych dochodów łamie prawo, żeby urzędnik mógł ją skubać i tarmosić.
    Kto może niech lepiej ucieka do jakiegoś normalniejszego kraju.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl