  • Data: 2006-08-16 20:48:18
    Temat: Re: NIP-3 osobisty rachunek bankowy a podstawa prawna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Aug 2006, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail'a j...@X...to.z.adresu.Xop.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:
    > uff, na szczescie swoje konto podałem jeszce zanim wkradła sie az taka
    > biurokracja.

    ...biurokracja wkradła się po udanych wyłudzeniach zwrotu VAT.
    Zupełnie inna rzecz, że "zazwyczaj" jak US ma zwrócić 15 zł to
    zarządza czynności sprawdzające a opisywane w prasie przypadki
    "wyłudzenia na numer rachunku" to były AFAIR ćwierć miliona
    i wyżej (i najwyraźniej bez żadnej kontroli przeszły), no ale
    nic to: załatano w ten sposób że podatnik ma na wszystko
    przedstawić "papier".
    W świetle wypowiedzi Lecha (że chcieli tylko oświadczenia)
    zupełnie nie rozumiem po co, ale niech będzie...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)