  • Data: 2002-03-27 15:02:06
    Temat: Re: Moze NTG ale zaryzykuje :-)
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zakład Energetyczny nie pozwoli Ci z wielu powodów
    > a np dlatego że przymierzaja się do uszczęśliwienia nas
    > internetem dostarczanym poprzez sieć energetyczna/ PLC /
    > Andrzej

    Zgadza sie, przymierzaja sie ale jest to usluga skierowana na
    wieksze skupiska miejskie.
    Poza tym jako ciekawostka podam fakt ze dyrektor Rejonu
    Energetycznego pod ktory nalezy i moja miejscowosc tez
    korzysta z Internetu gdzie siec Internetowa korzysta z slupow
    energetycznych, sam jestem ciekaw czy ma na to zgode :-)