  • Data: 2004-01-22 13:14:39
    Temat: Re: Mnemotechnika Wykazu STiWNP - pomocy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Jan 2004, a wrote:
    [...]
    >+ OK - pojąłem ale i tak nie wiem po jakiego grzyba te wyliczenia - mi
    >+ ryczałtowcowi z VATEM, bez KPiR - i tak tego miesiecznie nie odlicze
    >+ (nie mam kosztów) - chciałem to poprostu wpisac w ta mądra książeczkę
    >+ EWIDENCJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH 1 raz na rok i miec spokój...

    Chodzi o możliwość przejścia z ryczałtu na KPiR.
    Od momentu "przejścia" mógłbyś odliczać koszty, więc musi być
    *jakiś* algorytm ich rozliczania: przyjęto że wyposażenie
    "przejmujesz z dobrem inwentarza" (skoro kupiłeś na ryczałcie
    to wtedy stały się "niezwracalnym kosztem"), natomiast ŚT
    liczysz tak aby *jakoś* to odpowiadało ich zużyciu "w ramach
    ryczałtu".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)