  • Data: 2004-01-22 01:41:37
    Temat: Re: Mnemotechnika Wykazu STiWNP - pomocy
    Od: a <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...zakup w styczniu czyli amortyzacja od lutego...]

    > To czytaj POWOLI !
    > Wr.... Przecież piszę że *wpisywać* mozesz dowolnie. Ale *wyliczyć*
    > musisz "miesięcznie" ! Jak "przysługuje ci" 11 miesięcy amortyzacji to
    > nie możesz "zaliczyć" pełnego roku - inaczej za ŚT kupiony i wpisany
    > w listopadzie przysługiwałaby "całoroczna" amortyzacja !
    > Ustawa:
    > ++++
    > 4. Podatnicy mogą dokonywać odpisów amortyzacyjnych w równych ratach co
    > miesiąc albo w równych ratach co kwartał, albo jednorazowo na koniec roku
> [...]
    OK - pojąłem ale i tak nie wiem po jakiego grzyba te wyliczenia - mi
    ryczałtowcowi z VATEM, bez KPiR - i tak tego miesiecznie nie odlicze
    (nie mam kosztów) - chciałem to poprostu wpisac w ta mądra książeczkę
    EWIDENCJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH 1 raz na rok i miec spokój...

    Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość,ale niewiele z tego tłumaczenia
    zrozumiałem - potrzebuje chyba łopatologicznego przykładu wypełnienia
    wszystkich rubryk z mojego przykładu podanego w pierwszym newsie...