  • Data: 2007-11-21 00:24:56
    Temat: Re: Miesce zameldowania a siedziba firmy a inne siedziby
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Nov 2007, Paweł Staszewski wrote:

    > I przez przypadek pojechalem do US do ktorego naleze z racji iz jestem
    > zameldowany w tym powiecie. A moja firma ma siedzibe w Tychach w calkiem
    > innym woj.

    Wystarczyło dopisać miejsce *zamieszkania* jako drugie "miejsce
    prowadzenia DG" :) Cała Polska też może być, nie mówię że nie!
    BTW: zamieszkania, nie zameldowania.
    Jak się mieszka tam gdzie jest się zameldowanym to dobrze, nie dostanie
    się mandatu za niedopełnienie meldunku, ale US podlega się wg miejsca
    zamieszkania, nie zameldowania :)

    > To tak jakby ktos chcial zrobic to samo bedzie bogatszy o biurokratyczne
    > 50zl.

    Słusznie.
    Tak czy siak, jak zajrzy do archiwum, to znajdzie, a jak nie zajrzy,
    to owe 50 zł przepłaci.
    Nie żebym coś sugerował... ;)

    pzdr, Gotfryd