  • Data: 2003-10-01 08:43:29
    Temat: Re: Mam płacić podatek od \"fikcyjnego\" zysku
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl> napisał w wiadomości
    news:bldsmd$gs3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Art 16 ust 1 pkt 26a) i ust. 2a pkt 1 updp - u fizycznych przypuszczam,
    że
    > jest podobnie.

    > Co do zasady: tak, nie są.

    > Nie ma, chyba że wcześniej rezerwa była zaliczona do KUP

    > tworzenia rezerwy.
    > odpisania w podatkowe KUP.
    >
    > Rzeczywiście, znacznie wcześniej. I dlatego warto skorzystać z możliwości
    > zaliczenia do KUP rezerwy
    Sory że wciskam palec miedzy drzwi mogę go stracić pewnie ale jak ale dalej
    nie rozumiem w którym przepisie razerwe możesz zaliczyć do kup.a to jak
    sadze negowała Mady .Artykuły ktore podajesz mówią o zaliczeniu w koszty
    nieściągalnych należności i w pdof też tak jest ale rezerwa nie jest
    potwierdzeniem tej nieściągalności.
    Wiola