  • Data: 2003-03-24 06:58:41
    Temat: Re: Małżonek jako pracownik
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Mar 2003, Sebastian D-D wrote:

    >+ Jest dla mnie oczywiste, że jest to dla ZUS osoba współpracujaca
    >+ oraz, że jej dochód nie jest KUP,

    Czyj dochód ? Sugerujesz że wyznacza się dochód osoby współpracującej ?
    To chyba trzeba by było *chcieć* tak zrobić :)

    Zauważ że dla DG (w odróżnieniu od um. o pracę i zlecenie) podstawa
    obliczenia podatków ("dochód rzeczywisty") nie ma nic wspólnego
    z podstawą dla ZUS ("dochód urojony" :)) - stąd miałbym takie pytanie
    jak chcesz wyznaczyć dochód osoby współpracującej ??

    To się *może* dać zrobić :) (daje się zrobić w 1-os. sp. z o.o.), ale
    obowiązkowe jakoś AFAIK nie jest.

    >+ Jeśli tak to chyba rozbój w biały dzień...

    :)

    pzdr, Gotfryd