  • Data: 2007-01-26 08:42:20
    Temat: Re: Mała księgowość Rzeczpospolitej , WZ i FV
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Przyznam, że ja bym nigdy nie wymyślił takiej konstrukcji, żeby usługi
    > *pobierać z magazynu*.
    > Nie no, ja wiem że w komputerze jest zaimplementowany wirtualny świat...
    > ;)
    Komputer ma podobno ułatwiać pracę i co z tego, że usługi nie bardzo
    dają się fizycznie zmagazynować :-) Trzeba traktować to jako pewnego
    rodzaju ułatwienie dla osób świadczących stale takie same usługi - nie
    trzeba każdemu klientowi wklepywać ręcznie nazwy, tylko wybiera się z
    'magazynu' :-)

    Maciek