  • Data: 2007-03-03 09:04:18
    Temat: Re: Mała księgowość Rzeczpospolitej
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek napisał(a):

    > Hej, ludziska! Zdaje się, że zawitał do nas przedstawiciel 'leniwych
    > programistów' ;-) Proponuję zgłosić od razu wszystkie zastrzeżenia do
    > Małej Księgowości i może wzrosną szanse na poprawki. Wiem, wiem - my
    > użytkownicy, to jesteśmy wredne świnie i nawet jak jest coś za darmo
    > (czy może w cenie gazety, której tytułu nie wymienię, bo to byłaby
    > reklama ;-)), to się czepiamy i żądamy poprawek ;-)

    Posłusznie melduję, że wystarczy zgłosić błąd przez formularz z programu
    i jest to poprawiane - tak było z moim spostrzeżeniem o podwójnym
    odliczaniu zdrowotnego na PIT5 i PIT5L jeśli ktoś składa obydwa.

    Ale jak już mamy autora na grupie to mam pytanie jak w MKRP wystawić
    fakturę zaliczkową (to od biedy dałoby się załatwić odpowiednio
    zaksięgowaną fakturą usługową) gorzej, że nie widzę opcji wystawienia do
    takiej faktury zaliczkowej poprawnej faktury ostatecznej z poprawnym jej
    zaksięgowaniem do VAT (kwota dopłaty) i do dochodowego (cała kwota netto).

    pozdrawiam

    Tomek