  • Data: 2007-01-29 15:16:47
    Temat: Re: Mała księgowość Rzeczpospolitej , WZ i FV
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:epb2ff$78d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Trzeba sobie założyć magazyn 'towarów' i magazyn 'usług', ewentualnie
    > jeden magazyn 'towarów i usług', a następnie to co jest usługą (dojazd,
    > naprawa) oznaczyć jako 'usługa', a nie 'towar' jak jest obecnie - zniknie
    > problem sztucznego nabijania liczby dojazdów i napraw w magazynie, żeby
    > dało się to dodać do faktury.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Nie w tym problem... Nic nie nabijam, usługi mam w magazynie usług, co nie
    nie zmienia faktu, że irytują mnie dokumenty WZ z pozycją dojazd, naprawa
    itp. Na WZ powinny być tylko części pobrane z magazynu, ale ww. program nie
    umożliwia (bądź ja nie potrafię) wystawienia faktury na część + usługę z
    pominięciem WZ na której obie te rzeczy widnieją.

    Stąd moje pytanie czy ktoś wie czy jest możliwe w MK wystawienie WZ na samą
    część, a następnie FV na tą część i usługę (bez zamieszczania usługi na WZ).
    A.