  • Data: 2009-05-26 13:28:03
    Temat: Re: Ludzie to są jednakowoż głupie ;-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:
    > B) Jakich celów pozafiskalnych? Dziwiłeś się, że 34% popiera stary system,
    > korzystniejszy dla budżetu, a mniej korzystny dla bogaczy.

    Widzę, że wierzysz w mądrość ludzi.

    Ale jak wynika z opisu, badania były na próbce reprezentatywnej czyli
    raczej zadziałał tu mechanizm typu "pies ogrodnika".

    > Nikt jednak nie wymyślił lepszego sposobu organizacji życia. Pozostaje więc
    > ulepszać i reformować sposób działania państwa tak, aby jak najmniej się
    > marnowało.

    Generalnie ośrodki decyzyjne stanowiące w sprawach obywateli należy
    przybliżać do tychże obywateli. Czyli nie państwo tylko gminy i
    samorządy. To też nie jest recepta na wszystkie problemy ale wiele ułatwia.

    > Wiem. właśnie wróciłem, po miesiącu czekana na termin, od alergologa. Nie
    > zostałem przyjęty, to pani dochtór zapomniała, że się ze mną umówiła i
    > sobie pojechała na sympozjuma. Tylko, że niestety służba zdrowia jest
    > porażką na całym świecie, a w systemach odpaństwowionych, jak w USA to jest
    > dramat całkowity. W UK też próbowali ZTCW odpaństwawiać i tylko się im
    > rypło na ryja.

    No popatrz Pan!

    A w *prywatnej* przychodni w której się leczę (mającej kontrakt z NFZ)
    kiedy się z winy lekarza zmieni termin wizyty to dzwonią i uzgadniają inny.

    Cuda Panie! Cuda!

    Nie, to nie cuda. To tylko *prywatna* przychodnia.

    > Nie jest tożsame. Ale jest przeciwko państwu, a więc generalnie kierunek na
    > anarchię.

    Czy zatem miłościwie nam panującego L.K. też oceniasz jako anarchistę?
    Zdaje się, że w ostatnim orędziu mówił coś o obniżce VAT.

    Piotrek