    From: "Piwek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lokal-dzialalnosc gospodarcza.
    Date: Mon, 8 Dec 2003 21:00:06 +0100

    > A primo, to my mamy wiedzieć co to za lokal ?
    > W "jednowładnym" :) budynku, w małej wspólnocie, dużej wspólnocie,
    > spółdzielni (własnościowy/z_prawem_spółdzielczym/lokatorski),
    > komunalne,... ? Wróżki szukasz ?
    A zebym to ja wiedzial :-) po prostu wynajmuje...to jest chyba wykupione
    meiszkanie przez tego wlasciciela.. (komunalne mozna w ogole wynajmowac????
    afaik nie) Jest tu wspolnota mieszkaniowa i tyle co wiem. W umowie mam aneks
    ze na wydzielonej poweirzchni moge prowadzic dzial. gosp. Czy jesli mam tam
    tez zapis, ze sam powinienem oplacac podatki a faktycznie nie jestem w
    stanie tego robic bo inne przepisy mowia co innego to czy to znaczy ze ten
    punkt umowy jest niewazny?\

    > A, do KRS ?
    > To ja z szacunkiem, ale nie wiem :)
    > Powiadasz że EDG to dla ciebie mało ??

    Malo malo..to jest spolka z o.o. Zreszta juz istnaieje tylko na razie czym
    innym sie zajmuje.

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...