  • Data: 2010-02-27 10:34:52
    Temat: Re: Liniowy plus skala rozliczenie roczne
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Black Peter" <b...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hmaq4h$riq$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > Rozumiem że wypełniam PIT 36L + PIT B za 2 miesiące
    > oraz PIT 37 za pozostałe 10 miesięcy

    No oczywiscie.

    > Pytanko mam takie, w marcu zapłaciłem ZUS za luty. Gdzie to mam ująć i czy
    > w ogóle? Czy do PIT 36L zdrowotne i społeczne mogę doliczyć?

    Skoro za luty to jak najbardziej sa to skladki w zaiwzku z DG i rozliczysz
    je na PIT-36 L.
    Zdrowotne z obu zrodel mozesz rozdysponowac pomiedzy ob aPITy jak tylko
    chcesz - aby jak najbrdziej zoptymalizowac zarzadzanie swym podatkiem.
    Spoleczne tez mozna tak bylo (na ten pit, na ktory wygodniej), ale cos
    ostatnio Gotfryd wytropil jakas nowelizacje, ktora jakoby uniemozliwia taki
    manewr.

    Pozdrawiam
    SDD