  • Data: 2009-02-11 21:52:02
    Temat: Re: Likwidacja starych dokumentów
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek pisze:
    > O shit. Daj jakis przyk?ad, co sie przedawnia po 8 latach, bo to musi byae
    > co? bardziej skomplikowanego, ni? mi sie wydaje
    > Jacek

    Generalnie przez pięć lat licząc od końca roku, w którym złożyłeś
    deklarację, trzeba trzymać wszystkie dokumenty, które miały wpływ na
    dane w niej zawarte. Oprócz papierów z roku poprzedzającego złożenie
    owej deklaracji, mogą to być np. dużo wcześniejsze faktury zakupu
    środków trwałych, amortyzowanych jeszcze w roku, za który była deklaracja.
    Poza tym, teoretycznie może się zdażyć, że zaraz po nowym roku
    zniszczysz papiery, o których sądzisz, że można się ich pozbyć, po czym
    dostaniesz zawiadomienie datowane jeszcze na rok poprzedni, o wszczęciu
    jakiegoś postepowania wyjaśniającego czy cos w tym guście, a to
    wstrzymuje bieg przedawnienia :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl