    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Likwidaca dzialalnosci a samochod - jak postapic ?
    Date: Wed, 12 Oct 2005 17:43:55 +0200
    <dhh2kh$6eh$1@nemesis.news.tpi.pl> <dhhho0$ag7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510010053140.1048@athlon>
    <dhl89q$354$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510012148580.624@athlon>
    <dhms64$4c3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510031247300.2956@athlon>
    <dhrcg0$2a7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510032125590.1344@athlon>
    <dhtfdi$4i1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510042344470.2928@athlon>
    <di07rc$gcs$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510052203160.2872@athlon>
    <di2riq$7mb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510061224250.3732@athlon>
    <di3a02$54v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510072217590.3176@athlon>
    <di870l$mk1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510081355180.1464@athlon>
    <dig797$h4a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0510111806060.3156@athlon>

    Dnia 11-10-2005 18:43, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > I tu się nie zgadzamy.

    o nie!!! ja sie nie zgadzam z nieprawidlowym czytaniem
    art.91.1 naprawde kaze doknywac korekty w zwiazku z proporcjami:>
    chociaz mys ie klocimy o co innego

    > Chyba gigabajtów już szkoda - proponuję podpisać protokół
    > rozbieżności ;)
    > Otóż moim zdaniem 1. stanowi że korekty trzeba dokonywać jeśli
    > "towary" są zalicz*a*ne do ST.

    o tym mowi 2

    > Koniec listy.
    > W innych przypadkach *brak podstaw do korekty*.

    chce ci wierzyc, naprawde;-)

    > A nie wiem czy to prawidłowe określenie - pewnie nie.
    > Wyróżnia się trzy stany:
    > - nie podlega
    > - zwolniony
    > - opodatkowany
    >
    > Może być ?

    no to dalej ta 4 buaj jak dla mnie w oblokach
    ale niech Ci bedzie
    jestem zgodna cholernie dzisiaj;>

    > Dobrze wiesz że niekoniecznie :] (chodzi o prawo do odliczania)

    chodzilo mi wylacznie o odprowadzenie podatku ze sprzedazy
    prawo do odliczania nie ma tu akurat nic do rzeczy

    > Może nie mnie ? ;)

    z Toba prowadze polemike;-)

    > Nie mam zamiaru twierdzić że zwolnienie jest formalnie stawką.
    > To że wpisuje się je w stosownej pozycji f-ry... :)

    wpisywanie nie ma nic wspolnego z opodatkowaniem
    ale to juz uzgodnilismy;>

    > NIE JEST bez sensu.
    > Bo NADAL zwolnienie i niepodleganie to dwa różne stany.

    ale w 4 jest mowa, o podleganiu pod opodatkowanie
    a skoro zw. nie jest stawka
    czyli nie wystepuje opodatkowanie w stawce zw. , to nie ma mowy o
    podleganiu pod opodatkowanie
    to caly czas probuje przekazac
    zaznaczam, ze rozrozniam nieopodatkowane

    > Ty się śmiej...

    plakac bede pozniej;>

    przecież niedawno ktoś domagał się podania podstawy
    > prawnej nieopodatkowania braku przychodu (szło o *darowiznę* którą
    > czynił i podatek *dochodowy* 10%).

    widzialam ten post;-)

    > I do tego wiesz że użyczenie (mimo braku przychodu i braku
    > konieczności kiwnięcia palcem w tym celu) opodatkowane jest :]

    nie zawsze
    to tez istotne;-)

    inaczej,
    a zreszta nie
    dziad swoje, baba swoje
    jestesmy oboje niereformowalni w zakresie art91.4

    > Ten sam, ten sam.
    > Brak takiego przepisu.
    > Chyba właściwym przepisem będzie zapis z Konstytucji (dawno nie
    > czytałem, nie wiem czy warto bo a nuż PiS rewolucji dokona)
    > mówiący o tym że nakładanie i obowiązków na obywatela może
    > nastąpić jedynie w drodze ustawy czy jakoś tak.
    > Nie ma w ustawie obowiązku - nie ma go wcale.

    to tez kiedys ustalilismy, wiec zachowajmy siely na cos nastepnego;-)

    > No cieszę się :)
    to dobrze, lubie ludziom sprawiac przyjemnosc;-)

    > Spytam tak: jak w jakiejś ustawie podatkowej napiszą że "podatek
    > od posiadania płaci się z tytułu jej posiadania" to też będziesz
    > rozważać czy masz płacić mimo że JUŻ JEJ NIE POSIADASZ ?

    to nie tak....wbrew temu, co sie moze wydawac, ja naprawde nie jestem
    zgodna z placeniem podatku od tupania
    dmucham na zimne
    zeby pozniej mimo wzystko sie oparzyc
    ale co pogadam/popisze to moje;>

    > ..przyjęto !

    uffffffffffffff

    > I nie chcesz przyjąć do wiadomości że stan prawny ST które przestały
    > być zaliczane do ST (mimo że uprzednio były zaliczone) zależy właśnie
    > od tej różnicy.

    chce ale siem bojem:>

    > Widocznie nie umiałem sobie inaczej wyjaśnić źródeł twojej argumentacji !

    nigdy zaden facet nie zrozumial kobiety;>

    no dobra, reszta jak znajde sprzyjajace warunki
    wlasnie opijamy niesprawiedliwos sadow polskich;>