  • Data: 2009-02-10 19:09:35
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-10, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    [...]

    > Hm, czyli politycy zafundowali Ci rente, na ktora nie polozyles nawet
    > zlotowki, ale chcesz ja pobierac na koszt innych?

    Nie. Ale mam wrażenie, że czytanie ze zrozumieniem Ci szwankuje.

    > No to o czym my rozmawiamy. Jestes wylacznym beneficjentem patologicznego
    > systemu.

    PFRON nie nalezy do cyt. "systemu". Jeszcze coś?

    > Bedziesz go bronil jak Jaruzelski socjalizmu, bo poza nim nie istniejesz
    > ekonomicznie.

    LOL. Już wiesz lepiej ode mnie. :-)

    > W normalnym systemie ekonomicznym Twoi rodzice musiliby Ci wykreowac
    > z wlasnych funduszy osobny majatek dla utrzymania Ciebie wtedy,
    > gdy bedziesz niezdolny do pracy a ich juz nie bedzie. A tak
    > to koszty utrzymania Ciebie przerzucone sa na innych.

    No proszę. Jak Ty wszystko wiesz. :-)

    > "Wszystkie zoladki sa nasze" - co? ;)

    Rozumiem, że jak doznasz nieszczęśliwego wypadku i stracisz możliwość
    zarabiania, to honorowo zrzeczesz się wszelkich uprawnień i będziesz
    sępić na rodzinie. Pochwalić postawę. :->

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl