  • Data: 2009-09-14 20:41:52
    Temat: Re: Kupno-sprzedaż mebli, kto płaci podatek
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 wrzesień 2009 22:18
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0909142206550.2656@quad>):

    > Sygnaturkę to tak celowo dobrałeś, żeby się komponowało?

    Ano. Tylko musiałem do niego odezwać się jego językiem, bo jego mowa była
    szkodliwa i wyrządzała mi zło.

    > Pozwoliłbyś, żeby każdy sam sobie ocenił kto i kiedy trolluje :|

    Nie. Bo ci co najmniej mają do powiedzenia, najwięcej bełkocą o trollowaniu.
    Zobacz ten wątek... Gupek słowa sensownego nie powiedział, ale popierdywać
    o trollowaniu potrafił.

    Więc jak ktoś chce sobie oceniać, niech sobie ocenia w cichości serca, a nie
    znieważa mnie publicznie. Jasne? Co ja o nim myślę, to do dzisiaj
    wiedziałem tylko ja, podczas gdy to nie pierwsza jego publiczna popierducha
    przeciwko mnie. Do tej pory siedział sobie potulnie w KFie, ale go witek
    wyciągnął, więc mu odpowiedziałem co o nim myślę.

    Mam dość smrodlawców, którzy nie potrafią dyskutować merytorycznie, tylko
    jak coś im nie pasuje, albo czegoś nie zrozumieją, albo rozmówca jest w
    jakimś zakresie mniej wiedzący coś od nich, to od razu popierdują o
    trolowaniu.

    Ja mam mu pozwalać na notoryczne publiczne wyzywanie mnie od trolli, co jest
    najgorszą zniewagą sieciową, ale mi już nie wolno wyrazić o nim swojej
    opinii? Wg mnie każdy, kto innych od trolli wyzywa, sam jest nędzną
    kreaturą.

    > A co do mebli - 15 kzł wcale nie wyklucza możliwości że "zrobił
    > sobie samemu" (teza że kupił gotowe i sprzedaje *taniej* NIE jest
    > oczywista, choć oczywiście najbardziej prawdopodobna).

    No to próbuję się coś dowiedzieć. Tylko nijaki tomN popierdywał coś o
    trollowaniu, więc mu wyjaśniłem w jego stylu, co o nim myślę.

    Generalnie omawiam przypadek kupienia mebli. Nie podałem w 1 liście ceny,
    ale nie sądziłem, że to cokolwiek zmienia. Zresztą w sumie wyszło i tak z
    dyskusji, że nic nie zmienia.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)