  • Data: 2002-05-20 14:55:26
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomość napisana przez: "Wojciecha Suszyckiego (Brick B.)":
    > Według mojej wiedzy spadek i darowizna wyjdą drożej:
    > "Kwoty wolne wynoszą:
    > dla nabywców zaliczonych do pierwszej grupy podatkowej - 9057 zł."
    > czyli nie dużo w twoim przypadku.
    > i dalej "podatek wynosi 772 zł. 80 gr. i 7 % od nadwyżki ponad 19320 zł."
    > czyli 9919 zł.
    > Muszę jeszcze cos sprawdzić ale teraz nie mogę.
    > Dam znać jak się dowiem.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Jest takie coś jak scydowanie własności. Na
    czym to polega i czy babcia może scydować mieszkanie na mnie? Może to
    jest droga. Jak to wygląda w praktyce i co to daje? Przyznam się, że w
    tych sprawach jestem laikiem, a szukam gdyż przy dochodzach rocznych
    rzędu 10500-11500 zł nawet darowizna jest kulą u nogi w tym przypadku.
    ;-)

    Piotr