    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kupilem przez internet i nie mam kasy :(
    Date: Sat, 27 Oct 2007 00:32:36 +0200

    On Fri, 26 Oct 2007, SP 1 QXL wrote:

    > Zgłoszenie na Policji i to szybko!!!

    A mogę się dowiedzieć z jakiej okazji?
    Bo tak mnie intryguje:
    - klient zawiera umowę o sposobie zawierania umów, w szczególności
    akceptuje regulamin zawierajacy zasady zwrotu "po 7 dniach
    od zażądania"
    - klient daje się wpuścić treścią miala, i wbrew regulaminowi NIE
    upewnia się co do dostępności towaru, za to wpłaca pieniądze
    - sprzedawca pokpiwa sobie, oświadczając że dostał 7-dniowy kredyt,
    bo "było czytać umowę". NIE oświadcza, że pieniędzy nie odda.
    Mówi że odda, ale "wg umowy".

    Gdzie tu jest miejsce dla policji?

    wKF: w KW jest wykroczenie pt. "zgłoszenie powiadomienia kiedy
    nie miało miejsca wykroczenie lub przestępstwo".
    Jak ktoś się zirytuje wezwaniem bez powodu, można dostać
    mandat.
    Wzywając policję dobrze jest więc wiedzieć DLACZEGO - czy dla
    opisanego przypadku możesz podać, tak na wszelki wypadek,
    jakikolwiek przepis karny (KK, KW, dowolny inny) pod który
    podpada sprzedawca?

    pzdr, Gotfryd