  • Data: 2002-09-24 05:23:17
    Temat: Re: Kuchenka do zabudowy a odpis podatku.
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ea9.00001638.3d8ee69e@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie!
    >
    > Właśnie sie dowiedziałam, że kuchenki gazowo-elektrycznej do zabudowy nie
    można
    > będzie odpisać od podatku ponieważ nie jest ona w całości?!
    > Czy wiecie coś na ten temat? Jeśli tak to podzielcie sie ze mną
    informacjami
    > bo zginę w Pitach ;-((.
    > P.s taką zwykłą kuchnię podobno można odpisać a tej do zabudowy nie.
    Dziwne bo
    > przecież to też jest komplet i wymiana starego sprzętu?

    kuchnia do zabudowy to przeważnie płyta gazowa i piekarnik elektryczny - dwa
    oddzielne "sprzęty"
    płytę gazową można odliczyć ponieważ stanowi modernizację urządzeń gazowych
    (podnosi Ci nawet limit odliczeń), natomiast piekarnik to niestety takie
    samo AGD jak lodówka czy mikrofalówka i odliczeniu nie podlega

    --
    A.S.