  • 1. Data: 2002-09-23 10:02:07
    Temat: Kuchenka do zabudowy a odpis podatku.
    Od: k...@p...onet.pl

    Witajcie!

    Właśnie sie dowiedziałam, że kuchenki gazowo-elektrycznej do zabudowy nie można
    będzie odpisać od podatku ponieważ nie jest ona w całości?!
    Czy wiecie coś na ten temat? Jeśli tak to podzielcie sie ze mną informacjami
    bo zginę w Pitach ;-((.
    P.s taką zwykłą kuchnię podobno można odpisać a tej do zabudowy nie. Dziwne bo
    przecież to też jest komplet i wymiana starego sprzętu?

    Dziękuję serdecznie za pomoc.
    Karen

  • 2. Data: 2002-09-24 05:23:17
    Temat: Re: Kuchenka do zabudowy a odpis podatku.
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    Dziwne bo
    > przecież to też jest komplet i wymiana starego sprzętu?

    kuchnia do zabudowy to przeważnie płyta gazowa i piekarnik elektryczny - dwa
    oddzielne "sprzęty"
    płytę gazową można odliczyć ponieważ stanowi modernizację urządzeń gazowych
    (podnosi Ci nawet limit odliczeń), natomiast piekarnik to niestety takie
    samo AGD jak lodówka czy mikrofalówka i odliczeniu nie podlega

    --
    A.S.

  • 3. Data: 2002-09-24 05:41:19
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > kuchnia do zabudowy to przeważnie płyta gazowa i piekarnik elektryczny -
    dwa
    > oddzielne "sprzęty"

    a co jak ktos chce zrezygnowac z gazu i kupic kuchenke elektryczna (plyta
    ceramiczna)
    z piecem elektrycznym?

    i jak ty wyglada w przypadku , kiedy jest to polaczone a jak w przypadku gdy
    osobne?

    Janusz

  • 4. Data: 2002-09-24 06:58:08
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ceramiczna)
    > z piecem elektrycznym?
    >
    > i jak ty wyglada w przypadku , kiedy jest to polaczone a jak w przypadku

    Z mojego przykładu:
    Chcaiłem odliczyć kuchenkę elektryczną do zabudowy, dzwoniłem po US i
    wypytywałem, stwierdzili, że nie ma problemu. Później nawet miałem kontrolę
    i też bez żadnego problemu Pani wszystko uznała i co więcej nawet się
    spytała dlaczego nie odliczyłem okapu. Oczywiście poprawiłem PIT o
    odliczenie okapu i wszystko cacy.
    Robert

    Robert Kilimnik

  • 5. Data: 2002-09-24 08:28:31
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > i też bez żadnego problemu Pani wszystko uznała i co więcej nawet się
    > spytała dlaczego nie odliczyłem okapu. Oczywiście poprawiłem PIT o

    No to super! A powiedz ten okap był pod szafkę zabudowany czy z wyciagiem
    kominowym bo ja mam ten pierwszy ;-(((

    Pzdr.
    Karen