  • Data: 2002-12-13 23:41:41
    Temat: Re: Kto sie zna ? VAT Zwolniony
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 13 Dec 2002 21:59:13 +0100, "P133/16[artur]"
    <a...@i...pl> zakodował:

    >Moze mi ktos podac jak sie liczy ten vat?
    >podonc jakims specjalnym wzorem ?

    Zwolniony, czyli nie ma (nie mylić ze zerem, czyli stawką 0%)

    >i czy sa jakies minusy przy sprzedazy towaru z vat zw. ?

    Tak, nie możesz odliczyć VATu od zakupów służących sprzedaży
    zwolnionej. Jeżeli nie potrafisz wskazać, co służy sprzedaży
    opodatkowanej (niezależnie od stawki) i zwolnionej to liczy się
    strukturą sprzedaży - jeżeli 1/2 sprzedajesz jako zw to możesz
    odliczyć połowę VATu z faktur zakupowych.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775