  • Data: 2002-12-14 00:39:52
    Temat: Re: Kto sie zna ? VAT Zwolniony
    Od: "P133/16[artur]" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla kosztów poniesionych dla sprzedaży "zw". również nie ma
    > odliczenia VATu. Idzie w KUP (razem z netto).

    tak tylko ze siostra nie ma kosztow zakupu netto bo ma ryczlt i vat a nie
    tylko vat i jeszcze jednio:

    Nie wiem czy dobrze rozumiem wiec:
    jesli kupilem znaczki za 100zl z vat zw .
    i na dzien dzisiejszy sprzedalem ich za 50zl i wszystko oczywiscie wykazalem
    to jaki bedzie efekt?
    dodam tylko ze z tych 100zl mam marzy ...1zl :)))
    czy nie poniose strat ?
    dzieki za lopatologiczne wyjasnienie
    pozdrawiam
    ar