  • Data: 2002-12-14 21:13:22
    Temat: ES, było: Kto sie zna ? VAT Zwolniony
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Dec 2002, Latet wrote:
    [...]
    >+ Czy sprzedaż "ZW" takze powinna być wpisana do
    >+ ewidencji sprzedazy? Mowie w tym momencie o kolumnie nr 12
    >+ w ksiedze ewidencji przedazy ("Sprzedaz zwolniona od podatku"),

    Ja wpisuję. Pozwala to na zastosowanie wałkowanego paragrafu
    że "pod warunkiem" można KPiR wypełniać "do 20." :)
    Czy jest *nakaz* - nie wiem. Ale wtedy albo KPiR jest
    "na bieżąco" albo musisz mieć osobna ewidencję sprzedaży
    (IMHO bez sensu).
    No i prościej - jest kwota do wpisania w VAT-7... IMHO !

    Pozdrowienia, Gotfryd