  • Data: 2005-03-21 21:25:37
    Temat: Re: Kto go znal
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Mar 2005, gonzo wrote:

    >+ Swojš nieroztropnoœć przypłacił laptopem.

    Bywa.
    Natomiast ja czegoś nie mogę zrozumieć: jak chciałbym sobie
    gdzieś kołki postrzelać pistoletem (stosuje ktoś jeszcze takie
    technologie ? :)), pojeździć czymś większym od roweru (dajmy
    na to - tramwajem ;>) czy choćby księgi podatkowe komuś
    wypełnić ;> - to muszę zdobyć *urzędowe* poświadczenia
    że "jestem kompetentny".
    I jak coś zawalę to może spotkać się z pieścią "wymiaru"
    (sprawiedliwości [już nie ludowej]). Nawet jak to rower
    nie wymagający żadnych "pozwoleń".
    A rzeczony poseł zachowuje się tak jakby nazwy CryptoDisk,
    BestCrypt, DekartPrivateDisk, Cryptainer, PGPdisk,
    ScramDisk, LSDdisk, ParagonEncryptedDisk, SecurStar,
    StorageCrypt czy TrueDisk (to nie są wszystkie które
    próbowałem oglądać :>) nic mu nie mówiły.

    I on sobie nagrywa tajemnice panstwowe na "swojego laptopa".

    To tak można ??
    Nie, ja *nie* pytam czy *ustawa* wymaga pojęcia o ww.
    Chodzi o problem nierozjeżdżania pieszych rowerem
    czyli stosowania "zasad zdroworozsądkowych" !

    BTW: FileDisk plus CrossCryptGUI IMO uszłoby w tłumie.
    Darmowe. Polecam obejrzeć jak ktoś ma interes :)
    Wymienione wyżej programy *NIE* szyfrują plików - szyfrują
    cały wirtualny dysk co jest *niezmiernie* wygodne !
    (no.... pozostaje sprawa swapfile... :> ale to daje *małą*
    szansę wydarcia *mierzalnej ilości* danych, o to nie
    przez "pierwszego z brzegu")

    Ech...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd