  • Data: 2002-12-01 07:03:16
    Temat: Re: Kto doświadczony pomoże w realu?
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Maria" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:asc095$7bf$1@news.tpi.pl...
    [...]
    > może znajdzie się jaki dobry człowiek, który pomoże mi realu zapoznać się
    > tajnikami pracy księgowego.
    > Zdaję sobie sprawę, że brzmi to lekko absurdalnie, jednak... skończyłam
    kurs
    > samodzielnego księgowego, fajnie szło, zdałam egzamin, ale... pomimo, że
    > znam teraz prawa rządzące pełną księgowością, to w zasadzie nadal nie
    > potrafię jej prowadzić... no chyba, że na szubieniczkach... nie wiem, jak
    > praktyce wygląda prowadzenie księgowości... jakie papierzyska do czego się
    > dołącza... [...]
    A teraz wyobraź sobie, Anno Mario, prowadzenie przez lata księgowości przez
    osobę samodzielnie prowadzącą DG bez żadnych kursów "w tym temacie". I
    konieczność poznawania na codzień zmian w przepisach. I wszystko niezależnie
    od trosk o prowadzenie zasadniczego tematu swojej DG. Bo mało dziś kogo stać
    na zewnętrzną księgowosc lub zatrudnienie dodatkowej osoby.
    Przed wojną każdy sklepikarz wieczorami zasiadał "do buchalterii" i dawał
    sobie z nią radę.
    Nie zrażaj się - mając skończone szkolenie poznasz praktykę w mig.
    WSm