  • Data: 2002-12-01 03:39:35
    Temat: Kto doświadczony pomoże w realu?
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    może znajdzie się jaki dobry człowiek, który pomoże mi realu zapoznać się z
    tajnikami pracy księgowego.
    Zdaję sobie sprawę, że brzmi to lekko absurdalnie, jednak... skończyłam kurs
    samodzielnego księgowego, fajnie szło, zdałam egzamin, ale... pomimo, że
    znam teraz prawa rządzące pełną księgowością, to w zasadzie nadal nie
    potrafię jej prowadzić... no chyba, że na szubieniczkach... nie wiem, jak w
    praktyce wygląda prowadzenie księgowości... jakie papierzyska do czego się
    dołącza... program komputerowy robi mi na złość... no chyba sama zaraz
    zawisnę na którejś ze wspomnianych szubieniczek.
    Wiem, że wszystko brzmi jak rzewne łkania totalnej dyletantki... może się
    jednak kto z Warszawy lub okolic ulituje i przyjmie mnie na króciótką
    "praktykę"? Nie oczekuję zapłaty i obiecuję, że nic nie popsuję :)

    Działaczy charytatywnych zapraszam na priv :)

    Pozdrawiam
    Anna Maria
    p...@p...fm