  • Data: 2007-06-01 12:15:03
    Temat: Re: Księgowanie zwrotu towaru
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat tego bym się nie czepiał :)
    > W rozporządzeniu nawet przewidziano dwie opcje na wpisywanie wartości
    > ujemnych: albo z minusem albo na czerwono...(!)
    > Wątpliwości wzbudza ewentualnie pytanie, czy ma to być korekta przychodu
    > "przeszłego" czy "dzisiejszego".

    Dzięki za podpowiedź.
    Wypiszę dowód wewnętrzny z opisem zwrotu na ujemną wartość, podepnę wydruki
    przelewów i chyba wystarczy? Wszystkie dane kiedy i komu w tej transakcji
    mam na wydruku z konta, więc chyba nie powinno być problemów.
    A o co chodzi z tym przychodem przeszłym i dzisiejszym? Różnica wynosi dwa
    tygodnie, ale w tym samym miesiącu, to chyba odstęp będzie obojętny?

    Miłego dnia!
    Grzegorz