  • Data: 2007-06-01 13:07:00
    Temat: Re: Księgowanie zwrotu towaru
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to jest towar 'fizyczny' ktory wysylasz np. poczta? Jesli tak, to co
    > robisz jezeli ktos ci nie odbierze listu i towar wroci do Ciebie -
    > odejmujesz jakos to w ewidencji sprzedazy?

    Towar jest, hmmm, "wirtualny". Jest to program do ściągnięcia. Klient
    wykonuje przelew. Otrzymuje wtedy link do ściągnięcia. Ale może zwrócić
    towar do x dni, tzn. zadeklarować, że przestaje go używać. Zgłasza wtedy do
    mnie taką chęć zaprzestania bycia użytkownikiem programu i zwracam mu
    pieniądze.
    Tak to wygląda. Wszystko jest bez fizycznych paczek, aczkolwiek po x dniach
    mogę mu wysłać kopię zwykłą pocztą.

    pozdr
    Grzegorz