  • Data: 2005-11-17 11:53:55
    Temat: Re: Ksiegowanie rachunku tel. nie zaplaconego w terminie?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@o...pl> napisal(a):
    > Witam
    >
    > W poprzenim miesiacu TPSa naliczyla mi extra 1200 zl wiecej na rachunku
    > telefonicznym. Termin platnosci byl do 31.10. Nie zaplacilem
    > tego...napisalem odwolanie i dostalem pozytyna odpowiedz ale dopiero
    > dzisiaj.
    > Chce zaplacic ten rachunek minus te 1200 zl. Jak to teraz zrobic i czy moge
    > to wrzucic w koszta jeszcze w tamtym miesiacu ?? czy czekac na koretke od
    > TPSa w grudniu.... czy np. zrobic teraz przelew.

    A rozliczas się kasowo, czy memoriałowo?

    Jeśli memoriałowo, to księgujesz całą kwotę (US nic nie wie o pismach,
    które sobie wymieniasz z TPSA), a potem otrzymaną od TPSA fakturę
    korygującą, która CI te koszta zmniejszy.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem