  • Data: 2005-11-17 12:58:14
    Temat: Re: Ksiegowanie rachunku tel. nie zaplaconego w terminie?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mati wrote:

    > Kasy fiskalnej nie mam. Tej FV nie zaplace bo ona jest wystawiona na
    > 1600 zl. wiec korekty nie bede musial robic. Pani z TPSa mi
    > powiedziala zeby wplacic ok 450 zl (tyle ile jestem im winien) na
    > konto drukiem na poczcie lub przelewem. No ale taka wplate bede mial z
    > dzisiejsza data a nie z pazdziernikowa.
    >
    > Jak to zrobic?

    Samotnik ci zadał pytanie i udzielił częściowej odpowiedzi. Na pytanie
    nie odpowiedziałeś.
    Kasa fiskalna nie ma nic wspólnego z rozliczeniem kasowym lub
    memoriałowym. Jeśli nie wiesz co to jest, to powinieneś poszukać kogoś
    kto ci dokładnie przejrzy rozliczenia podatkowe, bo przypuszczalnie
    robisz dużo różnych błędów.