  • Data: 2008-03-18 18:48:22
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dippi wrote:

    > Czyli jeżeli na jednym picie mam 651 zł, a na drugim 759,50 zł to mam
    > wpisać kwotę 1410,50? To tak dla upewnienia się..

    tak. limitu dla pracy w więcej niż jednym miejscu po zsumowaniu nie
    przekroczyłeś.
    Wyszło ci tak jakby rok miał 13 miesięcy i masz 13 x KUP i tak ma być.

    > I przy okazji.. czy z powodu tych 8 dni w dwóch miejscach pracy mogę
    > mieć niedopłatę rzędu 100 zł?

    na pewno masz niedopłatę, bo w obu zakładach zapewne policzyli ci kwotę
    "wolną od podatku" a przecież miesiąc był tylko jeden.
    Założę się, że w drugim nie powiedziałeś, że w tym miesiącu dostaniesz
    jeszcze wypłatę ze starego zakładu.
    Tylko to zdaje sie powinno być mniej niż stówa, ale możliwe.
    Nie wpadłeś w drugi próg podatkowy przypadkiem?