  • Data: 2002-03-08 14:27:18
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodów
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Mar 2002, Magdip wrote:

    >+ Artur 'Zmechu' Prokopiuk napisał(a) [...]
    >+ >Dziękuję, ale dalej nie rozumiem.... Czym się praktycznie różni
    >+ >"suma kosztów uzyskania przychodów z tytułu stosunku pracy" od
    >+ >"zryczałtowanych kosztów uzyskania przychodów z tytułu stosunku pracy" ?
    >+
    >+ Zryczałtowane KUP są do wysokości ustawowej i dotyczą "normalnego" stosunku
    [...]
    >+ Suma kosztów uzyskania przychodów z tyt. stosunku pracy zawiera dodatkowo
    >+ element kosztów z tyt. przekazania praw autorskich, więc jest to pojęcie
> [...]

    IMHO jeśli ktoś ma zamiar skorzystać z zapisu pozwalającego wliczyć
    "rzeczywiste koszty zakupu biletów miesięcznych komunikacji
    publicznej" to wtedy TEŻ nie są to koszty "zryczałtowane" tylko
    właśnie "rzeczywiste" czyli (w zapisie) po prostu "koszty" :)

    Nie wiem co Zmechu miał na myśli :), ale tak profilaktycznie...

    Pozdrowienia, Gotfryd