  • Data: 2002-09-02 22:28:19
    Temat: Re: Koszty uzuskania przychodu
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mmmm" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:akvofd$llr$1@news2.tpi.pl...

    > Użytkownik "Damir" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie, nie poniosl zadnych kosztow, aby ten przychod uzuskac. Poza tym
    zwykle
    > wyplaca sie ten ekwiwalent z pensja i kosztow sie nie podwaja.
    > magda

    Damir napisał(ła?), że pracownik jest na kilkumiesięcznym chorobowym, więc
    pewnie nie otrzymał wynagrodzenia ale zasiłek i koszty mu nie przysługiwały,
    bo zasiłek chorobowy nie jest przychodem ze stosunku pracy.

    Natomiast ekwiwalent za urlop jest przychodem ze stosunku pracy, czyli IMHO
    przysługują mu koszty uzyskania. "Przysługują" mu także wszystkie składki
    ZUSowskie.

    Ryszard