eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKoszty reprezentacji i reklamyRe: Koszty reprezentacji i reklamy
  • Data: 2005-01-07 10:55:59
    Temat: Re: Koszty reprezentacji i reklamy
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 12/29/2004 9:01 AM, du hast mich gefragt wrote:

    > Dnia 12/29/2004 1:27 AM, Użytkownik Catbert napisał:
    > ...
    >
    >> Tłumaczyłem kiedyś księgowej wykładnię zakupu pianki surfingowej przez
    >> jednego z prezesów firmy handlujacej automatyką przemysłową.
    >>
    >> Mamy kontakty z firmami, które mają strefy zagrożone chemicznie? Tak?
    >> Do sprzedaży naszych urządzeń potrzebujemy czasem dokonac wizji
    >> lokalnej w obszarze zagrożonym, powinniśmy mieć specjalistyczny strój
    >> ratownictwa chemicznego, nieprawdaż? No, ale jesteśmy firmą biedną,
    >> wiec kupilismy taki strój, na jaki nas było stać (pianka surfingowa).
    >
    > e
    > Sęk w tym, że to się kupy nie trzyma bo pianka nie jest szczelna (tania
    > zresztą też nie)
    >

    Pianka to kilkaset, no może nieco więcej, złotych. Strój ratownika
    chemicznego za tą cene jest raczej niedostepny.
    Robiłem sobie jaja z księgowej, bo to, co napisałem to bełkot, czego
    jestem świadomy.
    Jednakże taki bełkot czasami jest akceptowany, podobnie jak bełkotliwe
    są argumenty drugiej strony n.t.t. co jest a co nie jest KUP.
    Np. uzywa sie sformułowań: " koszt (tu, jaki) nie jest kosztem" -
    szczególnie gdy dotyczy wydatku bezpośrednio związanego, uzasadnionego i
    koniecznego.

    PZdr; Catbert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1