  • Data: 2005-09-20 09:00:04
    Temat: Re: Koszty prowadzenia działalności w domu
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam "cichą" dzialalność - bez klientów.
    Nigdzie nie zgłaszałem.

    Do KUP wpisuję 10% kosztów czyszu, wody, prądu.
    10% wzielo się stad, ze mój najmniejszy pokój stanowi 10% mieszkania.

    Rozmowy telefoniczne: wpisuje 50%.
    gdybys wpisywal więcej to wtedy US może zażądac bilingu i wykazu co z tego
    jest słuzbowe.
    Ponadto wpisuję 100% kosztów internetu.

    Jak dotąd - US nie "czepiał się".
    Radzę nie wpisywać zbyt duzo bo wtedy US bedzie chciał wyjasnień.