  • Data: 2007-02-03 15:44:07
    Temat: Re: Koszty pracodawcy w rozumieniu Lewiatan`a - żenada
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur" <s...@r...pbz> wrote in message
    news:nqnijwl7ez1i.15bvn7ypalpfb.dlg@40tude.net...

    > Skoro moim przychodem (brutto) jest te 1414zł, czyli na rękę dostaję
    > 1000zł, to przecież te 414 jest potrącana z MOJEGO przychodu - nie
    > prawdaż?

    ha ha ha ha
    A twój przychód to do cholery z czyich pieniędzy się wziął? Z choinki spadł?

    Do tego jeszcze jakieś 400 zł pracodawca musi dołożyć z własnej kieszeni,
    czyli razem wychodzi jakieś 1800 zł.
    Żeby tobie dać 1000 pracodawca musi miec 1800 zł w szufladzie, czyli o 80%.
    więcej niż tym masz w ręce.

    Idź weź zimny prysznic, albo zapisz się do szkoły na logikę i matematykę.