  • Data: 2011-03-01 21:07:51
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Mich <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Epic fail.
    > Przedsiębiorca to z własnej kieszeni płaci ~35 zł.
    > Reszta pochodzi z daniny państwowej zwanej podatkiem dochodowym.

    Fail? Niby czemu? Wg. mnie ten fakt (zapewniam Cie - znany mi) nie ma tu
    nic do rzeczy.

    Dlaczego? (i tu owszem może być fail) - z tego co sie orientuję, osoby nie
    prowadzące DG też odliczają składkę zdrowotną w picie rocznym. Jest tak?
    Jeżeli jest, to nie warto tego brać pod uwagę, skoro wszyscy temu
    podlegają.
    Jeżeli nie jest to i tak - rozważałem tu *statystyczną* składkę miesięczną
    na łebka. Statystyczną - czyli jeden płaci 35zł, a drugi 350zł.

    > Tak, masz rację. Jest możliwe, tylko po prostu nieopłacalne.

    No teraz możliwe, że nieopłacalne. Teoretyzujemy.