  • Data: 2011-03-02 18:36:39
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 1, 7:16 pm, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Pewnie i tu i tu. Będzie się rozbudowywać ilość miejsc pracy w prywatnym
    > sektorze usług i w urzędach państwowych. Gdzieś tych ludzi trzeba
    > upchnąć żeby nie byli wyrzuceni poza nawias społeczeństwa.

    To nie komuna, żeby trzeba było kogoś gdzieś upychać. Jeśli chce
    pracować i umie cokolwiek pożytecznego robić, to pracę znajdzie. Jeśli
    nie, to sam się wyrzuca poza nawias.

    > No i to komputer będzie analizował dokumenty ludzi osiągających wiek
    > emerytalny i oceniał jaka z tego wychodzi wysokość emerytury?

    O ile mi wiadomo, dane o zebranych składkach ZUS już ma w postaci
    cyfrowej, a nie na papierze w przepastnych szafach. W takiej sytuacji
    komputer szybciej i bez błędów przeliczy to na należne emerytury.

    > Z automatu bez decyzji administracyjnej?

    Tak, z automatu. Jest przepis, który określa sposób wyliczania
    emerytury? Jest. To zaimplementować, liczyć i przelewać. Żadnej
    decyzji tu nie trzeba. Decyzje pozostawmy na sytuacje wyjątkowe.

    --
    mihau