  • Data: 2011-03-04 09:42:08
    Temat: wKF - decyzja, bylo: Koszta pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wyłącznie w kwestii formalnej:

    On Wed, 2 Mar 2011, mihau wrote:

    > Tak, z automatu. Jest przepis, który określa sposób wyliczania
    > emerytury? Jest. To zaimplementować, liczyć i przelewać. Żadnej
    > decyzji tu nie trzeba.

    Ależ określenie wysokości emerytury JEST decyzją.
    Zarówno w znaczeniu słownikowym jak i prawnym.

    Nie widzisz haczyka?
    "Wysoki sądzie, ale to że panu X będącemu przypadkiem moim szwagrem
    komputer wyznaczył 178 000 zł miesięcznej emerytury to błąd
    komputera, nie mój" :P

    I FYI: tak, widziałem błędnie działający moduł zmiennoprzecinkowy
    (a raczej: efekty tegoż). I nie, nie był to sławny Intel P-ilestam.
    To tak niezależnie od "gwarancji" dawanych przez producentów
    oprogramowania :|

    pzdr, Gotfryd