  • Data: 2002-09-18 07:53:57
    Temat: Re: Korzysci z zatrudnienia osoby prowadzacej DG
    Od: "Andrzej Ligudzinski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:5242-1032262793@as4-118.swietochlowice.dialup.i
    netia.pl...

    > Pamiętaj też, że nie przysługuje ci płatny urlop, ewentualna odprawa, itp.

    To kwestia dogadania się i odpowiedniego sformułowania umowy między firmami.
    Urlop nazywa się wtedy przerwą w wykonywaniu usług, czy jakoś tak. Przyjęcie
    miesięcznego (lub dłuższego) terminu wypowiedzenia umowy jest praktycznie
    równoważne odprawie.

    Wg mnie firmie "matce" opłaca się przekonwertować dotychczasowego pracownika
    etatowego na zleceniobiorcę i dać mu nawet te same pieniądze, które
    kosztował jego etat (więc wyższe, niż jego dotychczasowe wynagrodzenie
    netto) choćby tylko ze względu na to, że nie musi płacić za czas jego
    choroby. Nie musi dbać o wstępne i okresowe badania lekarskie. Nie ma
    problemu nadgodzin - facet pracuje "ile sam chce".

    Pzdr

    AL