  • Data: 2002-09-16 19:20:33
    Temat: Re: Korzysci z zatrudnienia osoby prowadzacej DG
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Interesuje mnie kwestia zawarta juz w temacie. Czy firma, ktora zatrudni
    > mnie nie na etat tylko niby na zlecenie ze wzgledu, ze prowadze
    dzialalnosc
    > korzysta 2 razy na takim ukladzie...?
    > Nie wiem czy mam racje do konca i wlasnie prosze o pomoc.
    > Taka firma nie placi za mnie skladek czyli moglaby mi kwote swiadczen
    > dolozyc do wynagrodzenia, czyz nie...?
    > Poza tym moze odliczyc sobie VAT od faktury jaka ode mnie otrzyma, tak...?
    > A czy w ogole taka firma bedzie chciala na taki uklad ze mna pojsc, mam tu
> [...]
    najcześciej same korzyści .......
    i może się okazać iż jak nie masz umowy zawartej na świadczenei usług dla
    firmy matki to podziekuja ze twe usługi w ciągu 1 godziny i pa pa pa ,
    raczej firma matka da Ci brutto faktury z ewentualnym ryczłtem (ZUS , tel)
    no chyba że pracujesz u Robin Chooda lub w Cartasie to 100% pokrycia

    życzę powodzenia
    P.S.
    najważniejsze spisac umowę z "matką"

    rafal