  • Data: 2015-12-07 18:57:10
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Nov 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    [...]
    [...]
    > Ano wiadomo, to normalka.

    No właśnie *nie*.
    "Normalka" jest wtedy, kiedy zainteresowany jest
    *zadowolony* z transakcji. Statystycznie ;>

    > Ale z punktu widzenia społeczeństwa babuleńka, która
    > zablokuje budowę tamy może stanowić znaczne zagrożenie.
    > Dlatego społeczeństwo wypracowało metody.

    Bandyckie?
    Bo jak inaczej nazwać *nieoddanie domu* (gotowego,
    choć może i starego) w zamian, w którym to nie ma
    genialnych pułapek w stylu elektrycznego ogrzewania
    (zapodanego kiedyś powodzianom) czy betonowej wylewki
    "babcia sobie na tym położy<tu lista kombinacji>",
    nie wspominając o lokalizacji?
    A tak wiem, "w centrum wsi jest 1,5x drożej" :P
    Nie piję konkretnie do tej "babuleńki" bo nie
    kojarzę, ale pamiętam reportaż sprzed lat, gdzie
    to jakiś dziadek miał w Katowicach domek z krową
    dookoła którego było rondo :> (nie, nie w centrum,
    któraś ruchliwsza droga na obrzeżach).
    Wszystkie "propozycje zamienne" (fakt, dostał),
    miały dwie główne wady: albo dużo za drogie
    UTRZYMANIE, albo totalnie odmienny charakter.

    pzdr, Gotfryd