  • Data: 2006-12-13 07:56:04
    Temat: Re: Korekta VAT
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A dlaczego nie?

    pytam, poniewaz korygowane sa miesiace np. z 2005 roku a to wiaze sie z
    korektami deklaracji VAT, PIT za cały rok 2005 - horror.

    > Wytłumaczę bardziej po polsku, choć nie wiem czy dość przekonująco
    > :) Skąd mamy wiedzieć jak były sformułowane umowy?

    umowy miedzy sklepem a klientami? Czy miedzy sklepem a hurtownikiem? Tu i
    tu zadnych umów nie ma. Zreszta trudno zeby z klientem w sklepie podpisywac
    jakas umowe...

    > IMO tego się nie da.

    tak mi sie własnie zdawało...

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin