  • Data: 2010-09-19 13:46:29
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c93bdcf$0$21000$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    [..]Zapytała czy tu pracuje, a ja w
    > dalszym ciągu mówię, że tak ale jestem od kilku miesięcy na zwolnieniu
    > lekarskim a teraz jestem tu gościnnie. Zapytałem ją tez kto ona jest, więc
    > błysnęła mi "blachą" i powiedziała, ze z UKS. [..]
    Dla mnie to Ty nie pracowałeś tylko byłeś zatrudniony ( a o to nie pytała) i
    odp. powinna być nie
    Ja złożyłbym skargę do Dyr. UKS (przedłuży to sprawę sądową) na sposób
    prowadzenia kontroli.
    W sądzie wskazałbym złożenie ww dokumentu. Jak uks odpowie nie po Twojej
    myśli to zawsze można wyżej.
    Zależy co dokładnie powiedziałeś na przesłuchaniu na policji
    CEzarys
    PS Kiedyś można było się samemu bronić, ale po zmianach w kodeksach i
    ustawach po 89 nie jest to możliwe.
    Idź do prawnika