  • Data: 2005-03-22 15:19:27
    Temat: Re: Komputer osobisty w koszty DG - formalności
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Al Araf wrote:

    > Czy taki protokół wyceny musi wyglądać jakoś konkretnie, tzn. czy
    > jakaś ustawa/rozporządzenie reguluje jego forme i treść?

    Nie ma żadnych formalnych wymagań. Jak zewsze konieczny tylko twój
    podpis i data

    > Zastanawiam się skąd wezmę cennik sprzętu, który już w 2004r był stary
    > i nie był dostępny w sklepach. Chyba tylko stary cennik z komisu, ale
    > skąt taki pobrać. Czy brak "podkładki" w postaci cennika (z
    > oczywistych względow) może powodowac jakiś konflikt z US? Zapewne
    > zależy to od konkrtnego US, jak wszystko....

    To prawdopodobnie wyjdą tak niskie kwoty, że nikt nie będzie
    zainteresowany sprawdzaniem tego.

    Na wszelki wypadek sprawdź w ustawie o podatku dochodowym od OF czy ten
    "grudzień ubiegłego roku" nadal nie wyleciał z przepisów. Bo ja robiłem
    to 2,5 roku temu