eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic...Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-18 05:21:14
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    wiadomości news:e1ibgu$omb$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    > news:443CA289.56C8C608@gazeta.pl...
    > >
    > >
    > > Jan Werbiński wrote:
    > >>
    > >> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie
    usługi
    > >> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
    > >> Minął
    > >> już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    > >> internetu,
    > >> nie zwrócił sprzętu.
    > >
    > > Wypowiedznie umowy to dla was znak, ze nalezy zaprzestac ze swiadczyc
    > > uslugi. Skoro dalej oglada sobie www to przekierujcie mu wszystkie
    > > strony na wielka plansze - "w zwiazku z zakonczeniem umowy prosimy o
    > > swrot przetu" - jak bedzi eto jedyne, co bedzie widzial to moze
    latwiej
    > > mu bedzie oddac wszystko...
    >
    >
    > Ale ja nie muszę tego robić. Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
    > naliczania abonamentu.

    Coś mi się wydaje że chcesz od klienta wyłudzić zapłatę (w sposób
    nieuczciwy).
    Trzeba było odciąć sygnał i już.
    Ja będąc Twoim klientem też bym korzystał do końca możliwości - i grosza
    byś odemnie nie wyciągnął.
    Ja też nie odcinam od razu klientów ale robię to z cała świadomością że
    nie będę miał z tego profitów.
    I przynajmniej rozstajemy się w zgodzie.

    ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1