eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem?Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
  • From: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    References: <s...@s...zagle.org.pl>
    Subject: Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
    Date: Thu, 8 Feb 2007 14:10:24 +0100
    Lines: 14
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    NNTP-Posting-Host: 81.190.212.104
    Message-ID: <45cb2141$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1170940225 81.190.212.104 (8 Feb 2007 14:10:25 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@s...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:177467
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnesm3na.q2s.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .
    > Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej, wróciła. Co zrobić, żeby nie
    > płacić od tego podatków? Mam ten paragon, jest jeszcze z grudnia. Jak to
    > się robi w praktyce? Ujmuje się ze znakiem minus po stronie przychodów w
    > KPIR i ze znakiem minus w ewidencji sprzedaży VAT?

    Myslę, że to Ci się przyda.
    http://www.is.gdansk.pl/regulation.php?rid=1924

    EWa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1